van peuter tot puber

Tiliander is een school van peuter tot puber

Vanaf twee jaar zijn peutertjes welkom bij Windekind, onze peuterspeelkamer, om twee ochtenden per week te komen spelen. Windekind heeft een knus lokaal in ons schoolgebouw.

De kleuters hebben een aparte ingang en speelplaats. In een beschermde omgeving kunnen zij naar hartelust spelen en zichzelf en de wereld ontdekken.

De klassen 1 t/m 6 (groep 3 t/m 8) hebben ieder hun eigen lokaal in het schoolgebouw. Hun leerkracht blijft bij hen vanaf de eerste klas en ‘groeit’ met hen mee naar het moment dat ze overstappen naar de middelbare school.

Voor kinderen met een verstandelijke beperking is er Peronniek. Dit is een aparte klas voor ZML (zeer moeilijk lerende kinderen) binnen de school, met eigen leerkrachten.